Tarbijakaitseametilt uuritakse enim reisifirmade kohta

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Johanna Vahuri
Copy
Turismimess Tourest 2016
Turismimess Tourest 2016 Foto: Taago Heinmaa

Tourest 2016 messil oli oma boksiga väljas ka tarbijakaitseamet, kes nõustas kõiki soovijaid enne mõne reisipaketi ostmist. 

Enamasti küsitakse selle kohta, kas mõni reisiettevõte on usaldusväärne, kas ta on registreeritud ja kas on olnud varasemaid tarbijate pöördumisi, ütles tarbijakaitseameti esindaja. Siiski on ETFL kõiki messil osalejaid ka juba eelnevalt kontrollinud ning seega Tourestil ühtegi sellist kartust olla ei tohiks, lisas ta.

Peamised probleemid millega reisimise suhtes tarbijakaitseameti poole pöördutakse on, et hotell ei vastanud reisija ootustele. Esindaja sõnul on selleks põhjuseks peamiselt siiski see, et inimesed ei tea, et 4* hotell Euroopas ei ole sama, mis ta on Egiptuses. Siiski on ette tulnud ka juhuseid, kus mõni reisifirma on oma kodulehel maalinud hotellist liialt kena pildi, mis tegelikult tõelisusele ei vasta.

Tarbijakaitseamet soovitab alati enne reisi nendega konsulteerida, vaadata nende leheküljelt reisifirmade musta nimekirja, kellelt teenust osta ei tasuks ning lugeda ka reisiportaale. 

Märksõnad

Tagasi üles