Rongifirma Gorail plaanis jaanuaris sulgeda Narvas asuva piletikassa, mis tähendanuks, et regioonis poleks olnud enam ühtegi reisijaid teenindavat kassat. Tänu tarbijakaitsega ühendust võtnud reisijale jääb kassa siiski alles.
Gorail plaanis Narvas sulgeda regiooni ainukese piletikassa
«Novembri alguses pöördus tarbijakaitseameti poole tarbija, kes teavitas ametit Gorail Narva piletikassa sulgemisest alates 10.01.2011. See tähendanuks, et regioonile ei jääks peale Narva kassa sulgemist ühtegi kassat, mis teenindaks reisijaid Tallinn-Moskva liinil. Tarbija palus ametil uurida, kas tegemist võib olla tarbijaõiguste rikkumisega,» avaldas tarbijakaitse oma veebilehel.
Pärast inimese pöördumist uuris amet Goraili piletimüügi tingimusi ja selgus, et mitmed reisijate õigused olid seotud otseselt piletimüügi kassaga - näiteks rongist mahajäänud reisijal on õigus tagastada sõidupilet kolme tunni jooksul peale rongi väljumist piletimüügi kassasse ning reisist loobumise puhul sõltus tagasimakstava rahasumma suurus pileti kassasse tagastamise ajast.
Seepeale päris tarbijakaitse rongifirmalt selgitust selle kohta, kuidas tagatakse pärast kassa sulgemist reisijate õigused. 19.novembril teatas Gorail ametile, et piletikassa jääb alles, sest firma juhtkonna hinnangul tooks sulgemine reisijatele piletite soetamise ja tagastamisega seoses kaasa palju ebamugavusi.
Samuti märkis firma, et esialgse sulgemisplaani taga olid majanduslikud põhjused.