Hilton tuleb turule taskukohase hotelliketiga Tru

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Johanna Vahuri
Copy
Tru by Hilton
Tru by Hilton Foto: Scanpix/AP

Uus bränd on suunatud noortele reisijatele, kes tavaliselt ei saaks endale tuba mõnes senises Hiltoni hotellis lubada.

Tru by Hiltoni esimene hotell avatakse juba selle aasta lõpus. Ettevõte on allakirjutanud lepingud 102 hotelli loomiseks ning umbes 30 hotelli loomise osas läbirääkimised veel käivad, vahendab USA Today.

Hiltoni tegevjuht Christopher Nassetta arvas, et Trust saab kõige suurem ettevõtte haru. Otsus noortele suunatud hotellide loomiseks tugines järjest tiheneval konkurentsil. Ka teised suuremad hotelliketid on turul oluliselt laienenud, nii on ka Marriott International ostnud väiksema hotelliketi, et suurendada oma sihtgruppi.

Tru by Hilton sihtgrupiks on peamiselt kahekümnendates ja varastes kolmekümnendates noored, kes soovivad näha modernset disaini, sotsialiseerimiseks mõeldud alasid ja tipptasemel tehnoloogiat. Hinnad jäävad 80-90 euro vahele. 

Tagasi üles