Kollasaed aknad edendavad turismi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Johanna Vahuri
Copy
Artikli foto
Foto: Margus Ansu / Postimees

Lõuna-Eestis on nüüdseks 23 National Geographicu kollast akent, mida nähakse eduka turismi arendajana.

Jõgevamaa koostöökoja tegevjuht Aive Tamm ütles, et raamid tutvustavad selle piirkonna eripära. Enne turismihooaja algust on plaan piirkonna ettevõtjatega nõu pidada, kuidas kollased raamid saaksid turismi vahendamisele kaasa aidata.

«Üheskoos peaksime mõtlema, mida ja kuidas koostöös teha,» märkis ta. Tamme kinnitusel saavad kollased aknad ettevõtetevõrgustikule lisandväärtust pakkuda. «Tahame julgustada ettevõtjaid suuremalt mõtlema ning koostööd tegema ja oma piirkonna üle uhked olema,» lisas ta.

Täismahus artiklit loe Vooremaast.

Tagasi üles