Hotellipersonali kuus räpast saladust

Johanna Vahuri
, Reisiportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hotellipersonal
Hotellipersonal Foto: SCANPIX

Iga reisija loodab, et hotellituba on piinlikult puhtaks küüritud, kuid see ei pruugi alati tõele vastata. 

Hotellitöötajad jagasid teistega saladusi sellest, kuidas nad puhtust hoiavad ja klientide eest hoolt kannavad, vahendab Road Warrior Voices.

1. Tekid - kuigi personal paneb klientide vahetumisel vooditele uued linad, siis tekke pestakse vaid kord aastas.

2. Linad - nii mõneski hotellis siiski linu ei vahetata, vaid silutakse vanad linad lihtsalt ära ja puhastatakse juuksekarvadest.

3. Jootraha - kui klient jätab jootraha hotellituppa, võib selle saada esimene möödajuhtuv personaliliige, mitte see, kes tegelikult toa eest hoolt kandis.

4. Tasuta õhtusöök - toateenindajad ei osta endale kunagi õhtusööki, sest nad ei vaja seda. Palju lihtsam on näpata igast praest, mis klientidele läheb, paar väikest ampsu.

5. Toa valik - kui saabunud reisijad kohtlevad personali halvasti, pannakse nad kõige koledamasse tuppa.

6. Tüütud kliendid - kui klient on öösiti lärmakas, siis järgmisel päeval vahetatakse nende linad ära kõige räpasema inimese linadega, keda hotellist leida võib.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles