Nordic Aviationi kommunikatsioonijuht Liis Veersalu ütles BNS-ile, et kui praegu rendib ettevõte lennukeid koos pardameeskonnaga kolmelt lennufirmalt, siis kahe uue lennuki liisimine on samm oma lennukipargi ja eestikeelse teenindusega lennufirmaks saamise poole.
"Edasi loodame liikuda oma lennukipargile tempos umbes üks lennuk kuus ehk saada teine oma lennuk koos oma meeskonna ja eestikeelse pardateenindusega õhku juba veebruaris ning nii sealt edasi," rääkis Veersalu.
Veersalu tõi välja, et kaks CRJ-700 lennukit ja ka kõik tulevased lennukipargi lennukid renditakse dry-lease lepingute kaudu. "Hetkel kasutame wet-lease lepingute läbi partnerlennufirmasid, et oleks tagatud lennuühenduste kiire jätkumine nii-öelda päästeoperatsiooni faasis."
Veersalu sõnul näitab uute lennukite rentimine Nordic Aviationi eesmärki kasvada lende teenindavast ettevõttest päris lennufirmaks. "See annab meile võimaluse taotleda lennufirma sertifikaati. Lisaks puudub meil praeguste wet-lease lepingutega lennukite ja teeninduste üle otsene kontroll - meie eest lendavad teised," rääkis Veersalu.
"Soovime aga, et meie lennukite eestikeelne teenindus, meie oma meeskonnad ja teeninduskvaliteet saaks olema väga hea ning ka lennukid ise kannaksid edasi meie brändi. Nii saame paremini kontrollida oma toodet ja teenust," märkis Veersalu.
Praeguste plaanide kohaselt esimene hakkab uus lennuk teenindama peamiselt Amsterdami liini, jõudes vastavalt lennuplaanile lennata vahepeal ka Kiievi ja Müncheni suundadel.
Täpselt samasuguseid CRJ-700 lennukeid kasutas ka teisipäeval pankroti välja kuulutanud Estonian Air. Veersalu sõnul ei võta Nordic Aviation vanalt lennufirmalt liisingulepinguid otse üle, vaid enne lõpetas Estonian Air rendilepingu ja pärast seda sõlmis Nordic Aviation uue lepingu. "Need lennukid on kogu aeg Tallinnas olnud," märkis Veersalu.