Travel and Leisure tõi välja nimekirja teeninduse poolest maailma halvimatest lennufirmadest. Seekord võeti vaatluse alla just lennu ajal toimuv teenindus, kuna see avaldab kliendile tihtipeale kõige rohkem mõju.
Maailma halvimad lennufirmad
Teenindus lennu ajal ei piirdu ainult hea toidu ja piisava jalaruumiga. Oluline on ka erinevat sorti meelelahutus, mugavus ning see, kuidas personal käitub. Pikkade lendude puhul on meeldiv teenindus äärmiselt oluline, kuna keegi ei sooviks võidelda stjuardessiga kas või klaasi vee pärast. Lennufirmad, mis jõudsid halvima 20 hulka, paistsid silma erakordselt halva, isegi ülbe, teenindusega. Esikümnes ilutsevad peamiselt just Ameerika Ühendriikide endi lennufirmad.
20. Air Berlin, Saksamaa
19. TAM, Brasiilia
18. Aero Mexico, Mehhiko
17. WestJet, Kanada
16. China Airlines, Hiina
15. Delta Air Lines, Ameerika Ühendriigid
14. Iberia, Hispaania
13. Sun Country Airlines, Ameerika Ühendriigid
12. Tap Portugal, Portugal
11. Alitalia, Itaalia
10. Air China, Hiina
9. American Airlines, Ameerika Ühendriigid
8. AirTran Airways, Ameerika Ühendriigid
7. United Airlines, Ameerika Ühendriigid
6. US Airways, Ameerika Ühendriigid
5. Frontier Airlines, Ameerika Ühendriigid
4. American Eagle, Ameerika Ühendriigid
3. Easy Jet, Inglismaa
2. Allegiant, Ameerika Ühendriigid
1. Spirit Airlines, Ameerika Ühendriigid