Maailma halvimad lennufirmad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Johanna Vahuri
Copy
ahastuses inimene, pilt on illustreeriv
ahastuses inimene, pilt on illustreeriv Foto: Scanpix / Reuters

Travel and Leisure tõi välja nimekirja teeninduse poolest maailma halvimatest lennufirmadest. Seekord võeti vaatluse alla just lennu ajal toimuv teenindus, kuna see avaldab kliendile tihtipeale kõige rohkem mõju.  

Teenindus lennu ajal ei piirdu ainult hea toidu ja piisava jalaruumiga. Oluline on ka erinevat sorti meelelahutus, mugavus ning see, kuidas personal käitub. Pikkade lendude puhul on meeldiv teenindus äärmiselt oluline, kuna keegi ei sooviks võidelda stjuardessiga kas või klaasi vee pärast. Lennufirmad, mis jõudsid halvima 20 hulka, paistsid silma erakordselt halva, isegi ülbe, teenindusega. Esikümnes ilutsevad peamiselt just Ameerika Ühendriikide endi lennufirmad.

20. Air Berlin, Saksamaa

19. TAM, Brasiilia

18. Aero Mexico, Mehhiko

17. WestJet, Kanada

16. China Airlines, Hiina

15. Delta Air Lines, Ameerika Ühendriigid

14. Iberia, Hispaania

13. Sun Country Airlines, Ameerika Ühendriigid

12. Tap Portugal, Portugal

11. Alitalia, Itaalia

10. Air China, Hiina

9. American Airlines, Ameerika Ühendriigid

8. AirTran Airways, Ameerika Ühendriigid

7. United Airlines, Ameerika Ühendriigid

6. US Airways, Ameerika Ühendriigid

5. Frontier Airlines, Ameerika Ühendriigid

4. American Eagle, Ameerika Ühendriigid

3. Easy Jet, Inglismaa

2. Allegiant, Ameerika Ühendriigid

1. Spirit Airlines, Ameerika Ühendriigid

Tagasi üles