Tarbijakaitseamet avab lennujaamas infokioskid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Liiva
Copy
Tallinna lennujaam.
Tallinna lennujaam. Foto: Tairo Lutter

Tarbijakaitseamet avab tänasest Tallinna lennujaamas infokioskid, kust reisija leiab kiiret, selget ja asjalikku reisimisega seonduvat infot, millised on reisija õigused erinevates olukordades.

Lisaks on kioskid reaalajas ühendatud lennujaama infoga väljuvate lendude osas ning annab reisijale reaalajas teada, millised on nende õigused, kui lend tühistatakse või edasi lükatakse. Samuti on reisijail infokioski vahendusel võimalik ühendust võtta tarbijakaitseametiga, millele vastatakse esimesel võimalusel.

Tegemist on puutetundlike ekraanidega. Neid on kokku kolm ning asuvad lennujaama eri piirkondades käidavates kohtades, kust on reisijail neid lihtne leida. Infokioskite avamise puhul nõustavad tarbijakaitseameti esindajad täna ajavahemikus kella 11st 14ni ka ise reisijaid.

Tagasi üles