Kallihinnaline pagas peab üle kahe nädala Egiptuses viibima

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

8.novembril Sharm el Sheikhist koju saadetud eestlasel on siiamaani mure olulise pagasiga, mida ei lubatud toona ohutusnõuete tõttu kodumaale kaasa tuua.

«Mul on seal kaheksa kotti sukeldumisvarustust, millega töötan igapäevaselt, mitte plätud ja lühikesed püksid, mida hädasti tarvis oleks,» rääkis mees ning lisas, et kohvrid on tõenäoliselt tavapärasest pagasist kümme korda kallimad.

Kolmandal päeval pärast koju saabumist hakkas ta oma reisikorraldajalt Tez Tourilt uurima, millal oleks lootust pagas Egiptusest kätte saada. Klienditeenindajad olid aga väitnud vaid, et pagas saabub siis, kui Egiptusest neile teada antakse. Reisikorraldajale saadetud e-kirjale saabus automaatvastus, milles ei sisaldunud uut infot pagasi kohta. Täna ilmus viimaks Tez Touri kodulehele info, et eeldatavasti saavad reisijad oma pagasi kätte 26.novembril.

Mees kirjeldas, et ka pagasi äraandmisega tekkis enne lennuleminekut halenaljakas olukord. «Mõni tund enne tagasilendu anti teada, et oma kohvrid tuleb ise ära sildistada ning kirja panna oma nimi, aadress, lennu number jm. Millega ja kuidas seda teed, oli oma probleem - seepeale jooksime mööda poode ja püüdsime teipi leida,» rääkis ta. Tema reisiseltskond püüdis eelkõige silmas pidada seda, et silt oleks «töötajakindel» ega kaoks lennujaamas ära.

Lisaks pidid reisijad pagasi neli tundi enne äralendu fuajeesse viima, aga hiljem bussi minnes kästi pagas siiski kaasa võtta ning keegi midagi täpset ei öelnud. Lennujaama jõudes tuli uus korraldus, et pagas tuleb siiski bussi jätta.

«Meie olime need, kes kuulsid, et silt tuli pagasile lisada, ent reisijad paljudest teistest hotellidest ei teadnud selle kohta midagi ning hakkasid bussi juures improviseerima ja põhimõtteliselt nätsupaberite peale kirjutama,» kirjeldas reisija.

Tez Touri turunduskoordinaatori Svetlana Vertjanova sõnul tegutses reisikorraldaja vastavalt julgeoleku nõudmistele, tagamaks klientide turvaline tagasitulek ja heaolu. «Pagasi tagasi toomise eest vastutab lennufirma julgestusspetsialist ning selle viibimine on seotud Sharm el Sheikhi lennujaamas kehtestatud turvanõuete täitmisega,» selgitas ta ning lisas, et pagasi sildistamiseks piisas paberist ja pastapliiatsist. Tez Tour teavitab pagasi saabumisest kõiki kliente oma edasimüüjate vahendusel.

Tagasi üles