Lugeja küsib: miks Novatours kliente nõnda nöörib?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Foto: SCANPIX

«Tühistatud Sharm el Sheikhi reiside tõttu paluti valida asendusreis ning kui kliendiga kokkulepet ei saavutata, siis raha tagastatakse, 60 eurot inimese kohta jääb aga reisifirmale - mille eest? Seejärel oli praktiliselt kõigi reiside, sealhulgas minu soovitud asendusreisi hinda oluliselt tõstetud. Kas Novatours kukkus kähku hindu tõstma, et ärajäänud reisidelt võimalikult palju teenida? Kliendid ju nagunii valivad uue reisi ega taha jätta reisifirmale 60 eurot, eriti kui tegu on kuueliikmelise seltskonnaga nagu meil,» kirjutas Ave.

Vastab Novatoursi turundus- ja suhtekorraldusjuht Olev Riisberg.

Olukorras, milles ilmneb vääramatu jõu olukord, käitub Novatours vastavalt enda reisitingimustes kirjapandule. Lisaks Novatoursi õigusele öelda vääramatule jõule tuginevalt pakettreisilepingud üles, sisaldavad reisitingimused ka Novatoursile tasutava hüvitise suurust.

Reisikorraldaja kasutab hüvitise taotlemist vaid olukorras, kui reisijaga ei jõuta kokkuleppele asendusreisi toimumises. Antud klient otsustas asendusreisi kasuks, nagu ka lõviosa teistest Sharm el Shekhi klientidest, kes leidsid endale seoses reiside ärajäämisega asendusreisi 20 sihtkoha hulgast.

Reisijate ohutus on Novatoursi prioriteet number üks, oma sammudes lähtume just sellest prioriteedist. Iga klient on meie jaoks oluline ja  oleme neile tänulikud igasuguse tagasiside eest.

Tagasi üles