Lugejale põhjustas meelehärmi lätlaste lennufirma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kerli Kivistu
Copy
Artikli foto
Foto: Sander Ilvest

Lugeja plaanib veeta koos oma sõbrannaga puhkuse Roomas, aga paraku tühistati teadmata põhjustel airBalticu lend sinna ja teisele lennufirmale broneeringu teinud, selgus, et lennufirma läheb pankrotti.

«Broneerisin 3. detsembriks airBaltic lennu Riiast Rooma, et seal talvist puhkust veeta,» märkis naisterahvas, kes oli ostnud lennupiletid endale ja sõbrannale.

Reisija sai kaks nädalat tagasi teada, et lend tühistati. «Lennufirma pakkus sellist võimalust, et sõita 3. detsembril Tallinnast Riiga ja siis 24h tunni pärast, ehk siis 4. detsembril, Riiast Rooma, millega me kahjuks kaotaksime ühe oma päeva puhkusest ja samuti oleme hotelli eest maksnud,» rääkis naisterahvas.

Kuna ta ei saanud ka lennufirma administraatorilt selgitust, et miks esialgne lend tühistati, otsustas naisterahvas teise lennufirma kasuks. «Administraator ütles, et piletiraha kantakse 10 tööpäeva jooksul tagasi. Juhtisin korduvalt tähelepanu, et ootan väljalennu täishinda koos pagasi eest makstud summaga,» sõnas naisterahvas. Ta lisas, et alguses tagastati ainult piletite hind ja pagasi eest pidi reisija lennufirmat korduvalt informeerima, kuid lõpuks kanti ka see.

Naisterahvale tegi meelehärmi see, et miks müüb lennufirma lennuki täis ja siis tühistab lennu ning pakub uut lendu alles 24h tundi hiljem. Sellest teada saanud, broneeris entusiastlik reisija uued piletid Estonian Airi lennule, kuid lennufirma pankroti tõttu ei saa ka selle õhusõidukiga soovitud sihtkohta sõita. «Lõpuks broneerimise Tallinn-Rooma piletid Finnairiga, kuid tagasisõidu pilet on endiselt airBalticuga,» lausus lugeja.

Tagasi üles