Tasub teada: mida teha, kui lennupiletiraha saab võõrsil otsa?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Artikli foto
Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Tarbijaportaal uuris, millistel tingimustel on välisministeerium valmis aitama, kui näiteks seoses Estonian Airi liinilt kadumisega ei suudeta koheselt leida uut lendu või pileti eest tasuda.

Kui satute välisriigis hätta, võib pöörduda välisministeeriumi esinduse või aukonsuli poole. Kui reisija poolt külastavas välisriigis ei ole Eesti saatkonda, konsulaati ega aukonsulaati, saab vajaminevat konsulaarabi lähimast EL liikmesriigi esindusest.

Samuti on alati võimalik konsulteerida välisministeeriumi valveametnikuga ööpäevaringsel telefonil +372 5301 9999. Lisaks võib saata oma küsimuse elektronkirjaga aadressile konsul@vm.ee.

Millal ei saa konsulaarteenistus aidata?

Konsul ei saa:

  • maksta transporditeenuste, hotelli-, õigusabi-, tõlgi-, haiglaravi- ega muid arveid
  • teha toiminguid, millega tavaliselt tegelevad reisikorraldajad, pangad, lennu-, töövahendus-, kinnisvara- ja autorendifirmad
Tagasi üles