Tarbijakaitseamet aitab Estonian Airi piletiomanikke

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
14.02.2013 Estonian Airi lennuk Tallinnas.
14.02.2013 Estonian Airi lennuk Tallinnas. Foto: Laura Oksa

Lähtudes võimalikust suurenevast nõustamisvajadusest seoses Euroopa Komisjoni tänase otsusega Estonian Airi suhtes pakub tarbijakaitseamet täiendavaid nõustamisvõimalusi nii Talllinna lennujaamas kui ka telefoni teel.

Nõustamistelefon töötab ka nädalavahetusel ja pikendatud on selle tööaega ning amet annab teavet ka Tallinna lennujaamas. Vastused korduma kippuvatele küsimustele leiab Estonian Airi kodulehelt.  

Reisijatel palutakse järgida antud juhiseid www.estonian-air.ee, kuidas olemasolevate lennupiletitega edasi tegutseda. Kui tekib tarbijakaitselisi küsimusi, siis kõik Estonian Airiga seonduvad kirjalikud küsimused palume edastada aadressile ea@tarbijakaitseamet.ee.

Tarbijakaitseameti nõustamistelefon 620 1707 on avatud:

· laupäeval, 7. novembril 16.30 – 20.00;

·pühapäeval, 8. novembril 9.00 – 20.00;

·esmaspäeval, 9. novembril  9.00 – 20.00.

Tarbijakaitseameti nõustajad leiab Tallinna lennujaamast:

·laupäeval, 7. novembril 16.30 – 20.00;

·pühapäeval, 8. novembril 9.00 – 20.00.

Nõustamisajad võivad vajadusel muutuda. Muudatustest anname teada ameti veebilehel www.tarbijakaitseamet.ee ja tarbijakaitseameti Facebooki lehelt.

Kõikides muudes küsimustes, mis ei ole seotud Estonian Airiga, nõustab tarbijakaitseamet alates esmaspäevast ajutistel numbritel 620 1730 ja 620 1912.

Tagasi üles