Reisibüroo soovitab reisijatel Estonian Airi kadumiseks valmis olla

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Estonian Airi liisitud lennuk CRJ-700.
Estonian Airi liisitud lennuk CRJ-700. Foto: Albert Truuväärt

Go Traveli tootejuhi  Age Põdra sõnul on reisifirmal  kindel tegevuskava nii nende inimeste tagasi toomiseks, kes viibivad sel hetkel välismaal, kui ka nende jaoks, kelle pilet tuleb ümber broneerida.

«Meie jaoks tähendab see loomulikult lisatööd ja tohutut töökoormust, nii et kõik meie reisikonsultandid on saanud juhised olla valmis, akud laetud, istuda töölaua taga, eraelu lõpetada ja hakata tegelema klientide abistamisega vastavalt sellele, kus meie kliendid parajasti on ja millist abi nad vajavad,» rääkis  Age Põder ERR-le ja täpsustas, et nädalavahetusel on tööl need reisikonsultandid, kelle klientidel on Estonian Airi piletid.

Kõige olulisem on Põdra sõnul toonitada, et ükski klient Estonian Airi pankroti korral hätta ei jää – olukorra lahendamise võtavad enda peale reisifirmade ja Estonian Airi töötajad. «Kas ta on siis Estonian Airi värvides lennuk, tõenäoliselt mitte, ta on mingit muud värvi lennuk, aga see lennuk, mis seda marsruuti peab sõitma, on tõenäoliselt olemas,» lisas ta.

Kõigil klientidel, kellel on ostetud Estonian Airi pilet, soovitab Põder kindlasti järele vaadata ja telefoni mällu salvestada oma reisikonsultandi telefoninumber, kui aga pilet on ostetud internetist, siis reisibüroo aidata ei saa.

Tagasi üles