Viietärnihotellis ootasid ees hallitus ja prussakad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Triin Ärm
Copy
Hotell.
Hotell. Foto: SCANPIX

Türki reisinud inimest tabas ööbimispaika saabudes ebameeldiv üllatus, sest viiele tärnile vastama pidanud majutuse asemel leidis ta eest musta vannitoa, hallituse jäljed ning prussakad.

Lisaks ei olnud võimalik duši kõrgust reguleerida, uksed oli niiskusest paisunud ning restoranides ja baaris puudus välismaine alkohol, on kirjas tarbijakaitse komisjoni otsuses.

Sõlmitud pakettreisilepingu järgi pidi reisi ostnud inimene ööbima hotellis Majesty Club  Lamer 5*, selle asemele võimaldati tarbijale aga majutus hotellis Majesty Club Lamer Art 5*. Mõlemal juhul pidi pakutama teenust Ultra All Inclusive.

Alguses pöördus reisija probleemi lahendamiseks reisikorraldaja esindaja poole, kuid tuba ringi ei vahetatud. Seetõttu nõuab tarbija AS Anhelilt osa reisi eest tasutud 2030 eurost tagasi. Tarbija nõuab 840 euro tagastamist, millega vastaks majutusteenuse hind kolmetärnihotelli maksumusele.

Reisi ostnud inimene ja selle müünud firma vaidlesid selle üle, kas turismiteenuse osutamise lepingut on täidetud nõuetekohaselt. Tarbija ei olnud rahul pakettreisipingu täitmise kvaliteediga. Reisi müünud firma ei vaidlustanud küll kokkulepitust osaliselt kõrvalekaldumist, kuid pidas seda majutusteenuse puhul lubatavaks.

Reisi ostnud inimene esitas oma väidete kinnituseks ka hotellis tehtud fotod. Kaupleja hinnangul on tegemist võltsitud tõenditega ning tarbijakaitse komisjoni leidis, et kaupleja väidetele pole tõendeid.

Komisjoni  hinnangul  tuleb  kaupleja AS Anhel majutuse  mittevastavusega  kaasnenud  ebamugavused  reisijatele  korvata, mis  annab  tarbijale  õiguse  vähendada reisitasu  viiendiku võrra. Seega tuleb firmal tagastada tarbijale 406 eurot.

Tagasi üles