Türki reisinud inimest tabas ööbimispaika saabudes ebameeldiv üllatus, sest viiele tärnile vastama pidanud majutuse asemel leidis ta eest musta vannitoa, hallituse jäljed ning prussakad.
Viietärnihotellis ootasid ees hallitus ja prussakad
Lisaks ei olnud võimalik duši kõrgust reguleerida, uksed oli niiskusest paisunud ning restoranides ja baaris puudus välismaine alkohol, on kirjas tarbijakaitse komisjoni otsuses.
Sõlmitud pakettreisilepingu järgi pidi reisi ostnud inimene ööbima hotellis Majesty Club Lamer 5*, selle asemele võimaldati tarbijale aga majutus hotellis Majesty Club Lamer Art 5*. Mõlemal juhul pidi pakutama teenust Ultra All Inclusive.
Alguses pöördus reisija probleemi lahendamiseks reisikorraldaja esindaja poole, kuid tuba ringi ei vahetatud. Seetõttu nõuab tarbija AS Anhelilt osa reisi eest tasutud 2030 eurost tagasi. Tarbija nõuab 840 euro tagastamist, millega vastaks majutusteenuse hind kolmetärnihotelli maksumusele.
Reisi ostnud inimene ja selle müünud firma vaidlesid selle üle, kas turismiteenuse osutamise lepingut on täidetud nõuetekohaselt. Tarbija ei olnud rahul pakettreisipingu täitmise kvaliteediga. Reisi müünud firma ei vaidlustanud küll kokkulepitust osaliselt kõrvalekaldumist, kuid pidas seda majutusteenuse puhul lubatavaks.
Reisi ostnud inimene esitas oma väidete kinnituseks ka hotellis tehtud fotod. Kaupleja hinnangul on tegemist võltsitud tõenditega ning tarbijakaitse komisjoni leidis, et kaupleja väidetele pole tõendeid.
Komisjoni hinnangul tuleb kaupleja AS Anhel majutuse mittevastavusega kaasnenud ebamugavused reisijatele korvata, mis annab tarbijale õiguse vähendada reisitasu viiendiku võrra. Seega tuleb firmal tagastada tarbijale 406 eurot.