Tihe konkurents lennuturul sunnib Lufthansat muutma oma piletiklasse ja alates 25. oktoobrist tulevad Premium Economy klassi piletid.
Konkurents sunnib Lufthansat müüma ebatavalisi pileteid
Lufthansa on sattunud keerulisse olukorda, sest kiiresti kasvavad konkurendid jahivad rikkaid Pärsia lahe äärest pärit kliente, Euroopas aga teeb elu keeruliseks odavlennufirmad nagu EasyJet või Ryanair, kirjutab Bild.
Selleks, et suuta võistelda Emirates ja Ethiad Airlines-ga rikaste Pärsia lahe äärsete klientide pärast hakkab Saksa lennufirma pakkuma Premium Economy klassi pileteid. Piletid maksavad keskmiselt 600 eurot rohkem kui turistiklassi omad, kuid nende kasutajatele pakutakse laiemaid istmeid ja rohkem jalaruumi. Täpsemaid detaile lennufirma uue klassi kohta avaldada ei soovi.
Premium Economy klassi puhul on tegu ühe osaga kolme miljardi suurusest investeeringust, mida kasutatakse äriklassi uuendamiseks.
Alates 1. oktoobrist võttis Lufthansa Euroopas kasutusel odavamad piletiklassid Light, Classic ja Flex.
Odavamate piletite puhul tuleb piirduda vaid käsipagasiga ning nende muutmise võimalust ei ole. Lufthansa esindaja Jens Bischofi sõnul on lennufirma uus põhimõte, et klient maksab vaid selle eest, mida ta tarbib.
Seni oli ühtlane piletite süsteem üks osa Lufthansa brändist. Samas kui tütarettevõte, odavlennufirma German Wingsil on astmeline sooduspakkumiste süsteem.
Samuti tuleb Lufthansa reisijatel arvestada veel ühe muudatusega. Alates septembrist on piletid 16 eurot kallimad, kui need on ostetud rahvusvahelise jaotussüsteemi vahendusel. Sel viisil müüakse u 70 protsenti lennukipiletitest. Reisifirmad, aga ka internetiportaalid kasutavad pileteid pakkudes just neid süsteeme.