/nginx/o/2015/09/23/4518441t1h2812.jpg)
Veel enne, kui Saare Paat oma uue mudeli – Saare 46 – ehitusega algust tegi, oli sel ostja olemas, kes tegi oma ostuotsuse pelgalt jooniste põhjal.
Veel enne, kui Saare Paat oma uue mudeli – Saare 46 – ehitusega algust tegi, oli sel ostja olemas, kes tegi oma ostuotsuse pelgalt jooniste põhjal.
Saare 46 on ettevõtte juhatuse liikme Peeter Sääse sõnul nende seni suurim jaht – nagu mudeli nimigi vihjab, on jahtlaeval pikkust 46 jalga, vahendab Saarte Hääl.
Müügileping on sõlmitud ning kui jaht maikuus kukkuvaks tähtajaks valmis saab, seilab see oma peremehega Taani. «Praegu tellime materjale ja järgmisel nädalal alustame kere ehitusega,» kinnitas Sääsk, lisades samas, et tavaliselt ei ole niivõrd suure ja kalli paadi müümine sugugi lihtne.
«Klient, kes tellib nii suure jahi jooniste ja seni tehtu põhjal, peab ka ise olema natuke seiklushimuline,» nentis paadiehitaja, kelle toodangut ostavad tavapäraselt kõige enam saksalased.
Refereeritud artiklit saab lugeda Saarte Häälest.