Odavlennufirma Ryanairi klient oli sunnitud istuma oksekoti kõrval kogu 1,5-tunnise lennu Londoni Gatwicki lennujaamast Dublinisse.
Ryanairi ekstraklass: poolteist tundi lendamist, öökimaajav kotitäis kõrvalistmel
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lennureisija Nollaig O Hiri sõnul oli okse jäänud lennukisse eelmisest lennust ning lennupersonal isegi ei proovinud seda ära koristada, kirjutab mirror.co.uk. Selle asemel öeldi talle, et oksekott koristatakse ära pärast seda, kui lennuk Iirimaa pealinnas maandub, kirjutab mirror.co.uk.
Ryanair on kliendilt vabandust palunud. Firma sõnul tingis sellise olukorra koristajate puudus Gatwicki lennujaamas.
Reisija postitas sellest oma Twitteri kontole ka pildi.
@Ryanair boarded flight FR113, looking forward to next 1.5hrs looking at vomit, was told will NOT be cleaned #filth pic.twitter.com/W4FItJlVPs
— Noel (@noelohare) August 16, 2015