Air Baltic kaotas 5-eurose check-in'i tasu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pildil check-in automaat Tartu lennujaama ootesaalis.
Pildil check-in automaat Tartu lennujaama ootesaalis. Foto: Margus Ansu

Air Baltic teatas täna, et tühistas mullu kehtestatud viie euro suuruse check-in''i tasu.

Lennufirma kommertsdirektor Tero Taskila sõnul oli otsuse põhjuseks soov muuta reisimine inimestele taskukohasemaks.

Check-in'i tasu hakkas Air Balticu reisijatele kehtima läinud aasta novembris, vahetult pärast kliendiprogrammi Balticmiles algust. Avalikkust tasust teavitades märkis lennufirma juht Bertolt Flick, et nende üheks sihiks oli ärgitada inimesi kliendiprogrammiga liituma. Seda siis sel moel, et kliendiprogrammiga liitunud ja oma andmed lennufirma käsutusse andnud reisijad pääsesid tasu maksmisest.

Lisaks ei võtnud Air Baltic viit eurot nendelt reisijatelt, kes tegid check-in'i ära internetis.

Kuigi enam ei sunni raha inimesi internetis check-in'i tegema, ärgitas Taskila reisijaid selleks ka edaspidi.

«Kui kõik Air Balticu reisijad teeksid online check-in'i, säästaks see kokku 60 miljonit minutit igal aastal ning seda aega saaks kasutada palju väärtuslikumate asjade peale elus,» märkis ta.

Tagasi üles