Tarbijakaitseamet: kõiki Reisiks OÜ broneeringuid tuleb kontrollida

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Triin Ärm
Copy
Reisipakkujas tuleb olla kindel.
Reisipakkujas tuleb olla kindel. Foto: SCANPIX

Seoses reedel selgunud probleemidega Reisiks OÜ-lt ostetud reisiteenustega soovitab tarbijakaitseamet teenuseid ostnud tarbijatel kontrollida, kas kõigi broneeringute eest on makstud.

Amet soovitab broneeringuid ja makseid kontrollida ka nendel inimestel, kellel on reis alles ees.. Esimese asjana peaks inimene selgeks tegema, kas ta on ettevõttelt ostnud pakettreisi või mõne üksiku reisiteenuse.

Mõlemal juhul on kõige lihtsam ja kindlam broneeringuid ja makseid kontrollida, võttes ühendust reisi tegeliku korraldaja või lennuvedajaga.

Pakettreisi ostnud tarbijad peaksid endale selgeks tegema, kes on nende reisi tegelik korraldaja. Seejärel tuleks võtta reisikorraldajaga ühendust ja uurida, kas broneeringud ikka kehtivad ja kas kõigi pakettreisi osaks olevate teenuste eest on makstud.

Inimesed, kes on ostnud üksikuid reisiteenuseid (lennupiletid, majutus vms), mille eest on väidetavalt makstud, peavad saama firmalt Reisiks selle kohta e-pileti või kinnituse. Kui ettevõte pole saatnud tarbijale e-piletit või kinnitust, siis peaks olema eriti tähelepanelik ning võtma ühendust reisiteenuse osutajaga ja uurima, kas broneeringud kehtivad ja kas nende eest on makstud.

Kui tarbija ei saa temast mitteolenevatel põhjustel reisile minna ja ta on reisiteenuste eest maksnud krediitkaardiga, siis tuleks krediitkaardimakse tühistamiseks pöörduda viivitamatult panga poole. Samuti palub tarbijakaitseamet pöörduda esimesel võimalusel kindlustusandja poole selgitamaks välja võimaliku kindlustuskaitse olemasolu tekkinud olukorras.

Tagasi üles