Lisatasude küsimise komme murrab ka hotellimaailma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Erala
Copy
Fragment Tune Hotels veebilehelt.
Fragment Tune Hotels veebilehelt. Foto: Tarbija24

Kaval võte meelitada kliendid enda juurde odavat baashinda näidates ja küsida hiljem kõikvõimalikke lisatasusid on lennundusest imbumas majutusärisse.

Euroopa majutusturul revolutsiooni korraldav hotellikett Tune Hotels avab 30. augustil Londonis oma esimese hotelli ja peibutavad pakkumised algavad üheksas naelast (170 krooni), standardhinnad seal kõrval on 35 naela (660 krooni). Arvestades Londoni hinnataset, on tegemist väga heade pakkumistega, vahendas Breaking Travel News.

Need baashinnad tagavad kliendile kaheinimese toa kitsukese voodiga ja oma vannitoa, kõikide muude mugavuste eest tuleb maksta lisaks.

Hotelliketi juhi Mark Lankesteri sõnul on kogu asja mõte valikuvabadus – klient saab panna kokku just sellise majutuspaketi, mis talle kõige paremini sobib.

Lisatasud:

rätik ja tualetitarbed maksavad 1,5 naela (28 krooni),

fööni kasutamine 2 naela (38 krooni),

internet 1,5 naela (28 krooni) tund või 3 naela (57 krooni) ööpäev,

ligipääs telekanalitele 3 naela (57 krooni),

toa koristamine 7,5 naela (143 krooni),

pakihoid 2 naela (38 krooni) kohvri pealt,

krediitkaarditasu 1,95 (31 krooni) naela.

Tagasi üles