Top Toursi reiside vahendajad üritavad hüvitise maksmisest kõrvale hiilida

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Erala
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Tarbijakaitseamet avastas reisijate kaebuste läbivaatamisel, et mitmed Top Torsi reise vahendanud firmad üritavad hiilida kõrvale oma klientide kulutuste hüvitamisest.

Nimelt pole osa vahendajatest oma kliente ostmise ajal teavitanud, et müüakse edasi Top Touri reisi. Sellisel juhul langeb aga ärajäänud reisi hüvitamise kohustus vahendajafirmale, mitte Top Toursile.

Vältimaks kulutuste tegemist on vahendajafirmad asunud oma klientidelt tagantjärele reisilepingutele allkirju nõudma, näitamaks nüüd, kes oli tegelik reisikorraldaja.

Amet ei soovita reisifirmade klientidel sarnastele lepingutele allkirja anda, sest ilmselgelt püüavad vahendajad nii hüvitise maksmisest kõrvale hiilida.

«Sellise tegevusega soovib vahendaja vabaneda vastutusest tagastada tarbijatele mittetoimunud reiside eest reisitasu,» seisis tarbijakaitse täna avaldatud teates.

Kui vahendajafirma teeb ettepaneku taoline leping sõlmida, siis tuleks sellest teavitada tarbijakaitset e-posti aadressil info[ät]tka.riik.ee.

Tagasi üles