Disainikeskus jagas Tallinna turismiinfopunktidesse laiali värskelt trükitud disainikaardid – teejuhid, mis aitavad kujundusest huvitatutel pealinnas vaatamisväärset leida.
Uus kaart juhib disainihuvilist külalist mööda Tallinna
Disainikeskuse juhataja Ruth-Helene Melioranski rääkis, et kaart tõstab esile Eesti ettevõtteid ja organisatsioone, kes on disaini edukalt oma tegevuse edendamiseks rakendanud või kes tegelevad disaini propageerimisega. «Seega annab kaart ülevaatliku pildi Tallinna linnaruumis leiduvatest disainipärlitest.»
Tallinna disainikaart on ilmunud ka varem ja nende kogemuste põhjal märkis Melioranski, et kaart on üsna nõutud nii välis- kui ka kodumaiste turistide seas.
«Kaasajal on turistide reisimotiiviks sageli isiklik kitsam huvi või harrastus ja üks kultuurituriste paeluv teema on disain. Eriti paistavad siin silma jaapanlannad, kelle jaoks Skandinaavia disain on omandanud kultuslikud mõõtmed,» lisas omalt poolt Tallinna Ettevõtlusameti turismiosakonna juhataja Evelin Tsirk.
Jaapanlaste huvi silmas pidades valmis sel aastal disainikaardist ka jaapanikeelne versioon.
Põgusal pealevaatamisel paistad disainikaart tavalise linnakaardina, kuid sinna on eraldi märgitud disainiga seotud asutused. Näiteks osutab kaart Rotermanni kvartalile, Soosoo galeriile, Telliskivi loomelinnakus asuvale poele Hõng, Baltika kvartali moetänavale ja Uuskasutuskeskusele.
Lisaks on sinna märgituid kujundusega silmapaistvaid kohvikuid ja restorane.