Klientide veidramad nõudmised ja kaebused hotellides üle maailma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Pildil kelner.
Pildil kelner. Foto: Caro / Scanpix

Aeg-ajalt kuuleme, milliseid nõudmisi popstaarid hotellipersonalile esitavad ja need ei pane enam kedagi imestama. Ent hiljutisest uuringust selgus, et täiesti tavalisedki hotellikülastajad on nõudnud asju, mis panevad ka kõige tugevama närviga töötaja kannatuse proovile.

Reisiportaal Skyskanner viis läbi suure küsitluse, kus osales 400 hotellitöötajat 49st riigist, vahendab Daily Mail.

Leht pani kokku kaks nimekirja kõige veidramatest kaebustest ja nõuetest, millega hotellikülastajad lagedale on tulnud.

Kümme veidrat nõuet hotellitöötajatele

1. Klient soovis, et talle toodaks iga tunni aja tagant hotellituppa klaas vett ning seda ka öösel

2. Klient soovis 15 kurki päevas

3. Klient soovis, et tualettpott oleks täidetud mineraalveega

4. Klient soovis, et vann oleks täidetud meega

5. Klient soovis, et magamajäämiseks kostaks kitsekellade helin

6. Klient soovis, et talle serveeritaks vaid kana parempoolseid koibi

7. Klient soovis surnud hiirt

8. Klient soovis vannitäit šokolaadipiima

9. Klient soovis 16 patja ühele külalisele

10. Klient soovis krokodillisuppi

Kümme kõige jaburamat kaebust

1. Linad on liiga valged

2. Meri on liiga sinine

3. Jäätis on liiga külm

4. Vann on liiga suur

5. Tüdruksõbra norskamine ei lase magada

6. Sõbra koer ei jäänud külastusega rahule

7. Hotellis pole ookeanivaadet (Londonis)

8. Taimetoitlaste menüüs pole liha

9. Ettekandja on liiga nägus

10. Peigmehe emale ei antud mesinädalate sviiti

Tagasi üles