/nginx/o/2013/12/13/2690308t1h2fda.jpg)
Rahvusvahelise võrdlusuuringute instituudi EPSI Rating teostatud uuringu järgi on Soome laevareisijad kõige vähem rahul Tallinki teenustega.
Rahvusvahelise võrdlusuuringute instituudi EPSI Rating teostatud uuringu järgi on Soome laevareisijad kõige vähem rahul Tallinki teenustega.
Tallinki tulemus jäi alla valdkonna keskmise. Kõige enam oldi rahul Eckerö ja Viking Line’i teenusega.
Käesoleval aastal küsitles EPSI Rating esmakordselt Tallinn-Helsingi kruiisilaevade klientide rahulolu. Küsitluse tulemused põhinevad Soome klientide arvamusel. EPSI Rating mõõdab enam kui 15 riigis ettevõtete ja organisatsioonide mitte-rahalisi tulemusnäitajaid, näiteks klientide rahulolu.
«Reisilaevade rahuloluindeks jääb mitme teise valdkonnale keskmisele alla. Kõige kõrgema hindega on pangandus ja farmaatsiasektor, kuid näiteks telekomiteenuste indeks on Soomes reisilaevade omast madalam,» selgitas EPSI Rating Soome kontori juht Mats Nybondas.
«Laevafirmadel tuleks panustada reisimugavuse ja meelelahutusteenuste arendamisse. Reisijate rahulolu võiks parandada muutumine nn peolaevadest kvaliteetsema meelelahutuse pakkujateks,» soovitas Nybondas.
Peamised tulemused olid järgmised: