LUX Expressi ja Air Balticu kliendikaart levib laiemalt

Raul Sulbi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
AirBaltic.
AirBaltic. Foto: Mihkel Maripuu

Hiljuti bussiettevõtte LUX Express ja lennufirma Air Baltic osalusega lansseeritud kliendilojaalsusprogramm PINS on tublisti laienemas nii Soomes kui Eestis.

PINS on esimene omataoline rahvusvaheline kliendilojaalsusprogramm, kus tarbijad pole piiratud vaid ühe kaupluseketiga, vaid saavad sama kliendikaarti kasutada enam kui 700 ettevõttes üle maailma, kogudes PINS valuutat.

PINS valuuta eest saab tasuda lendude eest, osta erinevaid tarbekaupu ja muusikat Universal Music veebipoest ning rohkem kui 3000 eri toodet PINS preemiakauplusest.

PINS programm on atraktiivne alternatiiv väike- ja keskmise suurusega jaemüüjatele, veebikaubandusettevõtetele ja lennufirmadele, kel ei ole seni olnud võimalik käivitada omaenda püsikliendiprogrammi.

Eestist kuuluvad tänaseks PINS partnerite hulka näiteks Sushi Silk, Optiline Grupp, Arensburg, GOSpa, Nordea, Viimsi Tervis, Grand Rose SPA, SANGAR, IM Arvutid ja Sokisahtel.

Teiste seas on PINS programmiga liitunud ka üks Soome tuntumatest toidukaupade jaemüügi kliendiprogrammidest Ykkösbonus, Põhja-Euroopa juhtiva hotelli- ja restoraniketi Restel lojaalsusprogrammid HotSport and Hotel Bonus Club ning tarbeelektroonika müüja Verkkokauppa.com, samuti OP-Pohjola ja Fonecta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles