Eelmise reede, 11. aprilli tähtajaks laekus tarbijakaitseametile eraisikutest tarbijatelt GoldTraveli vastu kokku 12 nõudeavaldust.
Maksejõuetult reisifirmalt nõuab raha tagasi tosin inimest
Tarbijakaitseamet kuulutas 21. märtsil välja reisibüroo GoldTravel maksejõuetuse, kuna ettevõte ei olnud suuteline täitma pakettreisilepingust tulenevaid kohustusi klientide ees.
«Tarbijakaitseamet tegeleb praegu saabunud nõudeavalduste läbivaatamisega. Amet alles kontrollib, kas esitatud nõuded on põhjendatud ja millises ulatuses,» ütles tarbijakaitseameti avalike suhete spetsialist Kadri Paul. Seega on praegu veel vara öelda, kas kõik 12 avalduse esitanud tarbijat saavad raha tagasi. Nõudeid on Pauli sõnul nii ärajäänud kui ka tulevikus toimuma pidanud reiside kohta.
GoldTravelil on 13 000 euro suurune tagatis, mis on seadusega määratud minimaalne tagatise summa pakettreise vahendavale ettevõttele. Tagatis on seatud Salva Kindlustuses, keda on maksejõuetusest teavitatud, ja kes on kinnitanud valmisolekut tarbijakaitseameti nõudmisel inimeste nõuded välja maksma. Tarbijakaitseamet ootas eraisikutest tarbijate nõudeid seoses GoldTraveli ära jäänud või ära jäämas pakettreisidega 11. aprillini. Selleks tähtajaks esitamata nõudeid ei rahuldata. Tarbijatel, kes maksid GoldTravelile krediitkaardiga, soovitas amet makse tühistamiseks pöörduda panga poole.