Saada vihje

Turistide evakueerimine Egiptusest läheb reisikorraldajale kalliks maksma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Sharm el Sheik turiste enam ei meelita.
Sharm el Sheik turiste enam ei meelita. Foto: AFP / Scanpix

Oma kliendid Egiptusest tšarterlennuga ära toonud reisikorraldaja Novatoursi sõnul on selline väljaminek ettevõtte jaoks väga kallis.

Kuna välisministeerium teatas 31. märtsi õhtul kõigile reisikorraldajatele, et olukord Egiptuses on muutunud ohtlikuks, siis tühistas Novatours 1. aprillil väljuma pidanud reisi sinna, teatas ettevõte. Samuti asus ettevõte koheselt otsima võimalust ka 30. ja 31. märtsil Egiptusesse jõudnud reisijate tagasitoomiseks.

Novatoursil õnnestus saada erilennuk Sharm el Sheikh-Talliinn liinile 1. aprilli õhtuks. See tähendas, et osade reisijate puhkus jäi üürikeseks ning seda Novatoursist olenemata põhjustel ehk vääramatu jõu tõttu.

«Erilennuki tellimine on reisifirma jaoks väga kulukas protsess. Esialgsel hinnangul võivad Egiptuse ohuolukorrast tingitud kahjusummad ühele reisikorraldajale ulatuda isegi kuuekohalise arvuni,» seisab reisibüroo saadetud teates. Täpsemad kulud selguvad järgmise kuu alguseks.

Novatours otsutas hüvitada klientidele, kes pidid Egiptusest plaanitust varem koju naasma, 50 protsenti ärajäänud hotellipäevade majutuse maksumusest.

«Vaatamata asjaolule, et reisi katkemine oli põhjustatud nii reisijatest kui Novatoursist sõltumata asjaoludest, otsustasime jätta tagasilennuga kaasnenud lisakulutused enda kanda ning tagastada klientidele ka 50 protsenti kasutamata jäänud majutuse maksumusest,» teatas s Novatoursi tegevjuht ja juhatuse liige Andree Uustal.

Ta lisas, et firma pidas Egiptuse osapooltega läbirääkimisi, et kliendid saaks oma raha majutamata päevade eest tagasi. «Paraku jäid need tagajärjetuks ja majutuskulusid Novatoursile ei tagastata. Vaatamata sellele, otsustasime klientidele vastu tulla ja poole majutuse summast neile tagastada,» selgitas Uustal.

Täpsema info tagastamisele kuuluva summa kohta saavad kliendid Novatoursi eraklienditeenindusest või oma reisibüroost.
 

Tagasi üles