Avies palus lennureisijatelt vabandust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Aviesi lennuk Jet Stream 31.
Aviesi lennuk Jet Stream 31. Foto: Marianne Loorents / SL Õhtuleht

Reisijate kirjalik pöördumine ärgitas lennufirmat Avies 28. märtsil ärajäänud õhtust Tallinna–Kuressaare lennureisi kompenseerima ja reisijatelt vabandust paluma.

«Meie jaoks lahenes olukord positiivselt – loodi pretsedent ja maksti piletiraha tagasi,» kinnitas üks reisijaist Piret Pihel Saarte Häälele, lisades, et tema teada pole midagi sellist varem Kuressaare-reiside puhul ette tulnud. «Saime vabanduskirja nii Tallinna lennujaamalt kui ka Aviesilt ja oleme heatahtliku suhtumise eest tänulikud,» lausus Pihel.

«Minu teada ei olnud see siiski esimene kord, kui Avies ärajäänud lennu reisijatele kompensatsiooni maksab ja reisijate ees vabandab,» kommenteeris lennufirma Avies esindaja Marko Pleiats ja lisas, et ta ei usu, et seda tehti ainult selle pöördumise pärast.

28. märtsi õhtul Tallinnast Kuressaarde lendama pidanud 18 reisijast 13 inimest ajendas Saare maavalitsuse, Tallinna ja Kuressaare lennujaama ning lennufirma Avies poole pöörduma kaheksa tunni pikkuseks kujunenud sõiduaeg ning teiseks, et selle põhjused jäid neile arusaamatuks.

Tagasi üles