Eksitav pagasisilt põhjustas kohvri hilinemist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Vastuolulise infoga pagasisildid valmistavad reisijatele peavalu.
Vastuolulise infoga pagasisildid valmistavad reisijatele peavalu. Foto: Ekraanitõmmis news.comi veebiküljest

Kuigi pagasitasu maksmine on juba niigi halb variant, on isegi veel hullem oodata 40 minutit pärast lendu kuni saad lõpuks teiste järel kätte ka oma kohvri.

Kuid mida sa tunneksid veel siis, kui saaksid teada, et selle ootamise põhjustas pagasile lisatud reklaamlipik, kirjutab väljaanne news.com.

«Mu kott jõudis pärale umbes 40 minutit pärast lennu saabumist,» postitas FlyerTalki Ameerika lennufirmaga lennanud reisija. «Mul on tunne, et ma olen välja mõelnud, miks! Igale kotile oli peale pandud Amexi reklaam.»

Nõnda tekib küsimus, kas lennufirmal on õigus kleepida kotile reklaame, mille jaoks reisija ei ole oma nõusolekut andnud.

Tagasi üles