/nginx/o/2014/04/08/2948442t1h6922.jpg)
Kuigi pagasitasu maksmine on juba niigi halb variant, on isegi veel hullem oodata 40 minutit pärast lendu kuni saad lõpuks teiste järel kätte ka oma kohvri.
Kuigi pagasitasu maksmine on juba niigi halb variant, on isegi veel hullem oodata 40 minutit pärast lendu kuni saad lõpuks teiste järel kätte ka oma kohvri.
Kuid mida sa tunneksid veel siis, kui saaksid teada, et selle ootamise põhjustas pagasile lisatud reklaamlipik, kirjutab väljaanne news.com.
«Mu kott jõudis pärale umbes 40 minutit pärast lennu saabumist,» postitas FlyerTalki Ameerika lennufirmaga lennanud reisija. «Mul on tunne, et ma olen välja mõelnud, miks! Igale kotile oli peale pandud Amexi reklaam.»
Nõnda tekib küsimus, kas lennufirmal on õigus kleepida kotile reklaame, mille jaoks reisija ei ole oma nõusolekut andnud.