Täna lõppenud avalduste kogumine reisikorraldaja Top Toursi vastu tõi tarbijakaitseametisse umbes viissada avaldust, reisifirma omanik üritab aga päästa oma teist ettevõtet Kliktoppi.
Tarbijakaitsele tegi avalduse ligi 500 Top Toursi klienti
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Esitatud avaldustele lisanduvad veel need, mis esitati reisivahendajale otse, vahendas ERR Uudised «Aktuaalset kaamerat».
Reisist ilma jäänud inimesed võivad kindlad olla vaid selles, et nad saavad osa kolmest miljonist kroonist firma tagatisrahast, millest poolteist kulus lõksu jäänud inimeste tagasitoomisele. Praegu pole veel aga selge, kui suure hulga inimeste vahel raha jagamisele läheb.
Top Toursi endine omanik Khaled Ibrahim lubas, et kui tal õnnestub Itaalia investorite abiga päästa oma teine firma Kliktop OÜ, saavad TopToursi kliendid neile üles jäänud võlasummade eest uue reisi ostuks Kliktopist vouchereid.