Kohvik teeb matslikele külastajatele trahvi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Klient on kuningas vaid juhul, kui ta ise kuninglikult käitub.
Klient on kuningas vaid juhul, kui ta ise kuninglikult käitub. Foto: SCANPIX

Austraalias tegutsev kohvik kehtestas trahvi neile klientidele, kes leti  tellimise ajal mobiiliga lobisevad.

«Trahv 50 senti neile, kes leti ees lobisevad. See on ebaviisakas,» vahendab portaal news.au New South Walesis asuva Bella Natural Food kohvikus olevat silti. Kohviku juhi Luke Prousti sõnul inimestele see silt  meeldib. Proust otsustas trahvi sisse viia, kui viis klienti järjest rääkisid telefoniga. «Ma pöörasin end ringi ja ütlesin, et trahv on 50 senti ja ostja küsis seepeale, et kus see kirjas on. Ma ütlesin, et sellist teadet ei olegi, sest ma just mõtlesin selle välja,» rääkis mees. Nägemist ütlemata lõpetas klient kõne ja hakkas teenindaja peale karjuma. 18. märtsil välja pandud silt on saanud palju tähelepanu. Kahe päevaga on trahv tehtud 10 kliendile, kuid paljud neist pole sellest arugi saanud, kuna on lobisenud telefoniga.

«Ma saan aru, et inimestel on kiire, aga me küsime neilt palju küsimus, nagu näiteks kas soovite suhkrut, mis on teie nimi – ei saa suhelda inimesega, kes räägib samal ajal telefoniga,» rääkis mees. See ei ole esimene kord, kus mobiiliga lobisejad satuvad tähelepanu alla. Mullu juulis keeldus üks Londoni toidupoemüüja sellist klienti teenindamast.
 

Tagasi üles