Top Toursilt 12. juuniks ligi 18 000 krooni eest Korfu reisi kahele ostnud Airi Pahk on palganud juristi ja soovib, et kindlustusfirma talle raha reisitõrke alusel tagasi maksaks.
Top Toursi klient sõdib kindlustusfirmaga
Pahk läks kohe pärast seda, kui oli kuulnud Top Toursi maksujõetusest, oma kindlustusfirmasse QBE ja tegi avalduse kahju hüvitamiseks. Klienditeenindaja teatas, et kuna teised kindlustusseltsid ei maksa, siis ei tee ka nemad seda ega hakka isegi avaldust läbi vaatama, kuna tegu on pankrotiga.
«Pidasin nõu juristiga, kes ütles, et välja ei maksta ainult pankroti ja streigi korral. Pankrotti kui sellist ei ole tema hinnangul olnud, sest kohus pole seda välja kuulutanud. Seega on tegu puhtakujulise reisitõrkega,» rääkis Pahk.
Juristi kiri näpus, läks Pahk kindlustusfirmasse tagasi. Nüüd kutsuti tagaruumist kahjukindlustuse juhataja, kes teatas: «Aga meil on lepingus varjatud punktid.» Küsimusele, millised need on, ei osanud mees Pahki sõnul vastata.
Pettasaanud klient lubab asjaga lõpuni minna. Sel suvel sai ta töölt vaid nädala puhkust – nüüd on kõik plaanid upakil, aga vähemalt raha tahaks ta tagasi saada.
QBE filiaali juhataja Aivar Vähi sõnu ei saa nende lepingutes olla mingeid varjatud ega ka väikeses kirjas kliente eksitavaid punkte.«Teinekord on vaja ehk lihtsalt rohkem selgitada,» nentis ta. Kuna tegemist on siiski reisikorraldaja maksejõuetusega, siis soovitas ta kliendil osaleda oma nõudega Top Toursi pankrotiprotsessis. Ka tema hinnangul ei käi juhtum reisitõrke alla.