/nginx/o/2013/12/11/2682594t1h9b88.jpg)
Tarbijakaitseamet jagab koos Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskusega täna algaval turismimessil Tourest külastajatele nõu, kuidas teadlikult reisi osta.
Tarbijakaitseamet jagab koos Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskusega täna algaval turismimessil Tourest külastajatele nõu, kuidas teadlikult reisi osta.
Tarbijakaitseamet paneb inimestele südamele, et reisi valides tuleb olla väga tähelepanelik ja mitte teha otsust uisapäisa. Enne pakettreisi ostmist tuleks välja selgitada, kes on reisi tegelik korraldaja ja tutvuda põhjalikult reisilepingu tingimustega.
Nii pakettreisi kui ka lennupiletite ostusoovi korral peaks reisiteenuste pakkuja ja osutaja kohta tegema täiendava taustakontrolli, tutvudes erinevates internetiportaalides ja -foorumites ettevõtja kohta avaldatud infoga. Kahtlusi peaks tekitama, kui lennupileteid müüb eraisik sotsiaalmeedias. Selliseid pakkumisi tuleks ignoreerida. Üks võimalus selleks, et teha kindlaks, kas lennupileteid või mõnda muud reisiteenust müüb juriidiline või eraisik, on vaadata, kelle pangakontole tuleb raha kanda – eraisiku või firma arvele. Pakettreisi puhul tuleks kontrollida, ega valitud reisifirma pole tarbijakaitseameti kodulehel asuvas mustas nimekirjas.
Lisaks eelpool mainitule on veel hulk olulisi aspekte, millele peaks enne reisi ostmist tähelepanu pöörama. Nõuandeid selle kohta, mida enne reisiostu ja reisileminekut teha ning kuidas probleemide korral käituda, saab messil küsida otse tarbijakaitseameti spetsialistidelt boksis A4.
Kontrollnimekiri aitab reisijal meeles pidada, mida on vaja teha enne pakettreisi või lennupiletite ostmist: