Tulenevalt ASi Top Tours 21. mai teatest soovitab ERGO Kindlustus pöörduda Top Toursi reisijatel kahjudega kas tarbijakaitseametisse või reisimüüja poole, sest kindlustus neid ei hüvita.
ERGO: kindlustus Top Toursi kahjusid ei hüvita
ERGO selgitab, et reisikorraldaja pankroti tõttu reisi ärajäämisel ei ole tegemist reisitõrke kindlustusjuhtumiga.
Reisitõrke põhjusena käsitleb ERGO järgmisi põhjusi: lennugraafikute muutus, reisi eesmärgiks oleva sündmuse (näiteks koolituse, kontserdi jms) ärajäämine, kindlustatu kasutatava sõiduki sattumine liiklusõnnetusse, hilinemine tehnilise rikke või halva ilma tõttu, kindlustatu või tema reisikaaslase või lähikondse haigestumine, õnnetusjuhtumit või surm, kindlustatu kodusele varale vahetult enne reisi algust või reisi ajal tekitatud kahju.
Reisitõrke kindlustuse puhul on välistatud reisi- või transpordifirma pankrotist või suutmatusest tulenevad nõuded.
Reisijatel, kes on oma reisi ostnud Top Toursist, palub kindlustusfirma oma reisi ärajäämisest tulenevate nõuetega pöörduda tarbijakaitseametisse. Vahendajate kaudu ostetud reiside osas soovitatakse esmalt ühendust võtta reisi müünud vahendajaga.
21.mail teatas reisikorraldaja AS Top Tours tarbijakaitseametile, et ei suuda täita pakettreisilepingutest tulenevaid kohustusi tarbijate ees.