Airbaltic surub check-in tasuga peale kliendiprogrammiga liitumist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: airBaltic

Lennufirma Airbaltic seab oma kliendid valiku ette – maksa check-in tasu või liitu kliendiprogrammiga.

Oma reisi pikemalt ette planeerinud saavad vastavasisulise teavituse enne reisi kirjaga, teised pannakse fakti ette lennujaamas vahetult enne reisi. Sel teemal on Tarbija24.ee toimetusega kontakti võtnud kaks lugejat, kes mõlemad tunnistasid, et poleks ilma check-in tasuga ähvardamiseta lennufirma kliendiprogrammiga liitunud. Nad lihtsalt ei lenda nii tihti, et kogutavatest miilidest ka kunagi kasu võiks olla.

Airbaltic kehtestas check-in tasu läinud aasta novembris, vahetult pärast oma kliendiprogrammiga Balticmiles alustamist. Pressi uuest tasust teavitades märkis lennufirma juht Bertolt Flick, et tasu eesmärgiks ongi ärgitada inimesi kliendiprogrammiga liituma.

Tasu maksmisest pääsevad liikumisvaegusega inimesed, kuni 12-aastased lapsed ja need reisijad, kes teevad check-ini ära internetis.

Tagasi üles