Evmar Business Groupi kliendid saavad kogu reisitasu tagasi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Bussijuhi rahakott sisaldas 500 eurot.
Bussijuhi rahakott sisaldas 500 eurot. Foto: CORBIS/SCANPIX.

Oktoobri lõpus oma maksejõuetusest teatanud reisibüroo Evmar Business Group OÜ (Reisivalik.ee) kliendid saavad ärajäänud reiside eest kogu makstud raha tagasi.

Evmar Business Groupi vastu esitasid tarbijad 18. novembriks tarbijakaitseametile 13 nõuet kogusummas 17 010 eurot. Ettevõttel on turismiseaduse alusel seatud 32 000-eurone tagatis BTA Insurance Company SE Eesti filiaalis.

Amet on tarbijatelt laekunud nõudeavaldused praeguseks läbi vaadanud. Kuna ettevõtte tagatis on piisav, siis tagastatakse reisitasu tarbijatele kogu makstud summa ulatuses.

Amet edastas tarbijate nõuded esmaspäeval tagatise andjale BTA-le väljamaksmiseks palvega teha seda hiljemalt 30 päeva jooksul alates ameti avalduse kättesaamisest.

Tagatise kasutamise peaeesmärk on turismiseaduse järgi reisijate reisilt tagasitoomine, reisitasu tagastamine tarbijale pakettreisi ärajäämise puhul või hüvitise tasumine pakettreisi ärajäänud osa eest ning tarbijale tasu tagastamine lunastamata pakettreiside kinkekaartide eest. Tagatise kasutamise üle otsustab turismiseaduse kohaselt tarbijakaitseamet.

Evmar Business Group teatas 25. oktoobril tarbijakaitseametile, et lõpetab oma tegevuse seoses makseraskustesse sattumisega ja suutmatusega täita pakettreisilepingutest tulenevaid kohustusi.

Tagasi üles