Reisima.neti kliendid saavad tagasi veerandi makstud rahast

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marina Lohk
Copy
Artikli foto
Foto: Sille Annuk

Tarbijakaitseamet kogus kaubamärki reisima.net kasutanud firma Digistar Group OÜ reisidest ja ettemakstud rahast ilma jäänud klientidelt kokku 48 põhjendatud nõudega avaldust kogusummas 715 690 krooni, mis tähendab, et iga nõue hüvitatakse vaid 28 protsendi ulatuses.


Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski sõnul on tarbijate nõuded edastatud Salva kindlustusele. Kindlustusfirma jaotab reisifirma 200 000-kroonise tagatise proportsionaalselt kahju kannatanud tarbijate vahel.

«Oleme saanud ka politseist kinnituse selle kohta, et meie 18.02.2010 avalduse põhjal on algatatud kriminaalmenetlus,» lisas Hanna Turetski. Samuti kuulutatakse ametile teadaolevalt peagi välja Digistar Group OÜ pankrot.

Tagasi üles