Muretut puhkust naudib vaid pool reisisellidest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Erala
Copy
Hilinemiste ja pettumusteta reisi on saanud nautida 55 protsenti eestimaalastest.
Hilinemiste ja pettumusteta reisi on saanud nautida 55 protsenti eestimaalastest. Foto: Caro / Scanpix

Neid reisisõpru, kes pole puhkusel viibides probleeme kogenud, on Eestis veidi üle poole, selgus tarbijakaitse tehtud väikesest küsitlusest.

Tarbijakaitse viis küsitluse läbi turismimessil Tourest ja vastanuid kogunes 315. Neist 55 protsendil oli reisimine läinud muretult, kuid ülejäänutel oli esinenud probleeme lendude hilinemiste, ärajäämiste ning lubatust kehvemate hotellitubade ja ekskursioonidega.

Tarbijakaitse pidas märkimisväärseks tulemuseks seda, et inimesed teevad aina rohkem eeltööd: 65 protsenti vastanutest ütles, et konsulteerib enne reisi ostmist selle korraldajaga ja otsib infot internetifoorumitest või tuttavate kaudu.

Samas leidus ka neid, kes info otsimisele suurt tähelepanu ei pööra ja valib reisi hinnast lähtuvalt. Selliseid inimesi oli üheksa protsenti.

Tagasi üles