Tarbijakaitseamet aitab turismimessil reisihuvilisi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eger Ninn
Copy
Tarbijakaitseameti leiab sel aastal turismimessi boksist A4.
Tarbijakaitseameti leiab sel aastal turismimessi boksist A4. Foto: Mihkel Maripuu

Esmakordselt osalevad tänavusel turismimessil Tourest 2010 tarbijakaitseamet ning Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskus, kuna erinevate reisipakkumiste arvu suurenemine on endaga kaasa toonud hulga turismiga seotud probleeme.


2009. aastal moodustasid reisidega seotud probleemid 11 protsenti kõikidest tarbijakaitseametisse edastatud kaebustest.

Peamisteks põhjusteks on nii hilinenud kui ärajäänud lennud, probleemid piletitega, mitteusaldusväärsed reisifirmad ja/või nende pankrotistumised ning ebameeldivad vahejuhtumid reisil olles jms.

«Oskuslikult valitud reis ning ülevaade oma õigustest ja võimalustest aitavad teil langetada õige valiku ning loovad eelduse puhkuse õnnestumiseks,» ütles tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.

Tarbijakaitseameti eesmärk on messilistele anda reisimise valiku ja probleemide lahendamise kohta nõu.

Tarbijakaitseameti ja EL-i tarbija nõustamiskeskuse boksist leiab reisiteemalisi infomaterjale ning saab konsulteerida turismivaldkonda tundvate spetsialistidega, kes oskavad vastata reisimist puudutavatele küsimustele.

Turismimess Tourest 2010 toimub 12. - 14. veebruarini Eesti Näituste messikeskuses.

Tagasi üles