Esmakordselt osalevad tänavusel turismimessil Tourest 2010 tarbijakaitseamet ning Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskus, kuna erinevate reisipakkumiste arvu suurenemine on endaga kaasa toonud hulga turismiga seotud probleeme.
Tarbijakaitseamet aitab turismimessil reisihuvilisi
2009. aastal moodustasid reisidega seotud probleemid 11 protsenti kõikidest tarbijakaitseametisse edastatud kaebustest.
Peamisteks põhjusteks on nii hilinenud kui ärajäänud lennud, probleemid piletitega, mitteusaldusväärsed reisifirmad ja/või nende pankrotistumised ning ebameeldivad vahejuhtumid reisil olles jms.
«Oskuslikult valitud reis ning ülevaade oma õigustest ja võimalustest aitavad teil langetada õige valiku ning loovad eelduse puhkuse õnnestumiseks,» ütles tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.
Tarbijakaitseameti eesmärk on messilistele anda reisimise valiku ja probleemide lahendamise kohta nõu.
Tarbijakaitseameti ja EL-i tarbija nõustamiskeskuse boksist leiab reisiteemalisi infomaterjale ning saab konsulteerida turismivaldkonda tundvate spetsialistidega, kes oskavad vastata reisimist puudutavatele küsimustele.
Turismimess Tourest 2010 toimub 12. - 14. veebruarini Eesti Näituste messikeskuses.