/nginx/o/2008/05/08/38904t1h2768.jpg)
Ka Eestisse reise tegev Norra lennufirma Norwegian asus läinud nädalal sisse nõudma raha 2008. aasta aprillis ostetud lennupiletite eest.
Ka Eestisse reise tegev Norra lennufirma Norwegian asus läinud nädalal sisse nõudma raha 2008. aasta aprillis ostetud lennupiletite eest.
Tol ajal soetatud lennupiletite eest ei võetud tehniliste probleemide tõttu raha arvelt maha sadadelt Norwegiani klientidelt, kirjutas Aftenposten.no.
Nüüd soovib Norwegian oma raha siiski kätte saada ja klientidel tuleb ilmselt ka maksta, sest raha võib sisse nõuda isegi kuni kolm aastat hiljem.
Norra tarbijakaitse juriidiline nõustaja Elise Korsvik nentis, et lennanutel tuleb maksmiseks valmis olla. «Reisijad teavad, et nad ei saa tasuta lennata ja et neil on kohustus teenuse eest maksta,» lausus ta.