Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2009/10/09/247690t1h2a45.jpg)
Rimi Tudish Piip kampaania käigus püstitati omamoodi rekord: sooduspakkumist ära kasutanud mees ostis endale korraga 52 laevapiletit Tallinna-Helisingi liinile.
Neljapäeval Estraveli büroos sõitude kuupäevi broneerimas käinud klient põhjendas suurt ostu sagedase vajadusega Soome vahet sõita.
Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuhi Mari-Liis Rüütsalu sõnul on see Estraveli 20-aastase ajaloo jooksul teadaolevalt suurim ühekordne enda tarbeks laevapiletite otsmise juhus.
Kokku on Tudish Piip kampaania käigus reedese seisuga müüdud 3600 laevapiletit.