Hansabuss astus hinnasõtta

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marina Lohk
Copy
Hansabuss.  .
Hansabuss. . Foto: Sille Annuk.

Vastusena konkureeriva bussiettevõtte Mootorreisi AS (Eurolines) septembri lõpus toimunud öökampaaniale, mille raames müüdi Riia liini pileteid 49 krooniga, alustab Hansabuss Business Line tänasest Tallinna-Riia liini valitud väljumistele 99- ja 199-krooniste piletite müüki.


Lisaks pakub firma samaks päevaks ükskõik millise konkurendi pileti ostnutele võimalust ka 1 krooni eest Riiga või Riiast Tallinnasse sõita Business Line'i luksuslikumas äriklassi bussis.

Kampaaniahinnad kehtivad kella 11.35stele ja 11.45stele reisidele 1. oktoobrist kuni 30. novembrini nii Tallinna-Riia kui Riia-Tallinna suunal. Tourist Lux salongi ühesuunapilet neil väljumistel maksab 99 krooni ja Business Class salongi puhul 199 krooni.

Samas saab Business Line'i pileti osta ka ainult 1 krooniga, juhul kui sõitjal on ette näidata ükskõik millise konkurendi - olgu see siis buss või lennuk - pilet Tallinna või Riiga samaks päevaks.

MootorReisi AS müüs 23-25. septembrini toimunud öömüügi raames Eurolines Lux Expressi bussireisidele ligi 2600 soodsat piletit, mille hind jäi sõltuvalt liinist vahemikku 49-99 krooni. 1300 piletit ehk pisut enam kui pool kõikidest müüdud piletitest osteti Riia liinile.

Hansabussi juhataja Neeme Tammise sõnul on konkurents tihe ja parima pakkumise tegemiseks tuleb vaeva näha.

«Bussisõjas võib võitjaks pidada kindlasti tarbijaid, sest nüüd võib tõesti öelda, et nii odavalt ja nii heades tingimustes pole reisijatel Tallinna ja Riia vahel enne olnud võimalik liigelda,» kommenteeris Tammis.

«Oleme kindlad, et Business Line'i bussid ja meie teenus on Tallinna-Riia liini mugavaimad ja seetõttu tahame, et seda saaks kogeda laiem klientidering, kes seni on soodsamat hinda otsides pahatihti valinud ka konkureeriva bussifirma. Nüüd saavad nad Business Line'i ise ära proovida, et siis loodetavasti edaspidigi meie kasuks otsustada,» märkis ta.

Tammise sõnul on varem peamiselt korporatiivklientidele müügiga tegelenud Hansabuss Business Line'i kampaania seekord suunatud eelkõige eraisikust klientidele.

Tagasi üles