Sebe bussis katkenud wifi korral pöördu bussijuhi poole

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Postimees.ee lugeja

Septembri esimese päeva õhtul Sebe bussiga sõitnud lugeja pettus ettevõtte internetilubaduses, kui arvuti kuvas talle teate maksetähtaja ületanud arvest. Sebe teatel pole neil võlgnevusi olnud ja internet täiesti olemas.


ASi Sebe Ekspressbussi tootejuhi Kadri Johansoni sõnul ei suutnud ei nende ega Eesti Energia raamatupidamine tuvastada ühtegi tasumata arvet ning seega jääb selgusetuks, miks Postimees.ee poole pöördunud kliendile selline teade kuvati.

«Täname aga tähelepanu juhtimise eest ning koostöös Eesti Energiaga leiame lahenduse, et meie ühised kliendid edaspidi eksitava sisuga teateid ei näeks,» ütles Johanson.

Sebe kasutab oma kaugliinibussides Eesti Energia Kõu internetti. Johanson vahendas, et Eesti Energia andmetel oleks probleem kiire lahenduse saanud Kõu wifi-süsteemile alglaadimise ehk restart'i tegemissega. Selleks tulnuks pöörduda bussijuhi poole.

«Bussijuhi jaoks on restart'i tegemine muudetud väga lihtsaks ning see ei häiri tema põhitööd ehk reisijate kiiret ja turvalist sõidutamist,» kinnitas Johanson.

Kui praegu on wifi leviga kaetud üle poolte kõigist Sebe bussidest, siis juba aasta lõpuks on Ekspressbussi tootejuhi sõnul eesmärgiks panna internet igasse kaugliinibussi.

«Selle sammuga oleme Skandinaavias ning tõenäoliselt ka Euroopas esimene kõigis kaugliinibussides internetti pakkuv bussiettevõte,» märkis Johanson.

Tagasi üles