Raevunud klient: mis toimub Linda Line´is?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Linda Line´i kiirlaev.
Linda Line´i kiirlaev. Foto: Teet Malsroos / Õhtuleht

Raevunud klienti ärritas Linde Line´i ärajäänud väljumised, mistõttu soovib ta teada, mis laevafirmas toimub. Ettevõtte sõnul oli tegemist tehnilise rikkega.

«Mis toimub Linda Line´is?» alustas naine raevunult.

Nimelt ostis tema poeg Tallinnast Helsingisse sõiduks edasi-tagasi piletid, esmaspäeval pidi laev väljuma Tallinnast kell 11.00 ja kolmapäeval Helsingist kell 10.00. Mõlemal korral saatis laevafirma sama päeva hommikul pojale sõnumi, et reis jääb tehnilistel põhjustel ära. Esmaspäeval sai poeg kell 15.00 laevale ja kolmapäeval tuli varem tagasi. Seda õnneks siiski sama raha eest, mis oli eelnevalt ostetud piletiks kulutatud, nentis naine.

«Mida peaks tegema inimene, kes sellise edasilükkamise tõttu näiteks Helsingis lennukile ei jõua? Kuidas on laeva tehniline seisukord teada päev enne väljumist, kui eelnevad ja järgnevad reisid siiski toimuvad?» küsis naine.

Linda Line´i reisiosakonna juhataja Jaanika Rohula selgitas, et firma eemaldas esmaspäeval kiirlaeva Karolini liiklusest tehnilistel põhjustel – tegemist oli ootamatu tehnilise rikkega – ning tööde käigus selgus, et laev vajab lisahooldust. «Laeval lisahoolduse vajadus selgus esmaspäeva õhtuks ning kliente saime teavitada teisipäeva hommikul. Kõik kliendid suunasime oma laevadele, sest Merilin oli liikluses,» lisas ta.

Märksõnad

Tagasi üles