Saada vihje

Rimi kleepsukampaania kohvritega lennukisse ei lasta

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Wengeri kohvreid müüdi korraga nii Eestis, Lätis, Leedus kui ka Taanis.
Wengeri kohvreid müüdi korraga nii Eestis, Lätis, Leedus kui ka Taanis. Foto: Toomas Huik / Postimees

Rimi tarbimismängu käigus müüdud väiksed kohvrid ei vasta mitme lennufirma käsipagasi nõuetele ja seetõttu ei pruugi nendega lennukisalongi pääseda.

Kohver mõõtudega 46х34х22 ületab 2 cm võrra käsipagasi jaoks ette nähtud mõõte, kirjutab Läti portaal tvnet. Seetõttu võib Ryanairi või Air Balticuga lendajaid tabada ebameeldiv üllatus ning neil tuleb lisatasu eest anda oma kohver pagasisse. Air Balticu asepresidendi Janis Vanagsi sõnul pole see esimene juhus, kus kohalike ettevõtete kampaaniad põhjustavad probleeme.

Mõne aasta eest oli sarnane probleem Good Yeari kottidega, mida jagati Statoilis. «No ei saa ma aru, miks kampaaniatooteid valivad firmad ei võiks varem tutvuda kehtivate käsipagasi reeglitega,» tõdes Vangas.

Läti Rimi pressiesindaja Laura Podskotšnja selgitas, et firma Wenger toodab kohvreid, mille mõõdud vastavad rahvusvahelise lennutranspordi assotsiatsiooni kehtestatud nõuetele.

«Igal lennukompaniil on õigus muuta oma pagasipoliitikat, seetõttu kõikide normidega arvestada ei ole võimalik,» lisas ta. Poeketi esindaja soovitas inimestel enne koti soetamist tutvuda käsipagasireeglitega, et mitte sattuda reisides ebameeldivustesse, näiteks kui on vaja sõita erinevate lennufirmadega.

Tagasi üles