Tarbijakaitse soovitab öömaja broneerides paluda kirjalikku kinnitust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Hotelli registreerimislaud.
Hotelli registreerimislaud. Foto: Panther Media / Scanpix

Tarbijakaitseamet soovitab puhkajatel öömaja broneerides paluda kas majutusasutuselt või teenust vahendavalt portaalilt selle kohta kirjalikku kinnitust.

Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna kommunikatsiooniekspert Kadri Paul selgitas, et kui tarbija on teinud broneeringu, siis peaks ta paluma firmalt – kas otse majutusasutuselt või majutusteenust vahendavalt portaalilt – kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis, näiteks enda e-posti aadressile, broneeringu eest kinnitust. «Siis on inimesel juhul, kui hiljem tekib probleeme, olemas tõendusmaterjal. Kindlasti tuleks üle kontrollida kuupäevad ja kellaajad, kuna teenuse broneerimisel võib ette tulla vigu,» rõhutas Paul.

Kui hotelli jõudes selgub, et broneering ei kehti ja vaba tuba ei olegi, siis on tarbijal õigus nõuda lepingu täitmist ning majutusasutus peab leidma võimaluse sarnaste tingimustega majutuseks. Tarbijal ei ole kohustust vastu võtta asendusmajutust. Tarbijal on õigus ka lepingust taganeda, nõuda tagasi tasutud summad ja kahju hüvitamist, näiteks sõidukulude hüvitamist, kinnitas Paul.

Kui tarbija ei nõustu teenusepakkuja pakutud lahendustega, on tal õigus esitada kaebus tarbijakaitseametile.

Tagasi üles