Baltic Tours hüvitas räpases soklis veedetud puhkuse eest 1500 eurot

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Puhkus.
Puhkus. Foto: Panther Media / Scanpix

Tarbijakaitseamet teatab, et kustutas mustast nimekirjast tuntud turismiettevõtte Baltic Tours, kes täitis tarbijakaebuste komisjoni otsuse ning maksis klientidele 1544,5 eurot hüvitist.

Tarbijakaebuste komisjoni otsuses seisab, et mullu 31. jaanuaril esitasid kliendid reisibüroole AS Baltic Tours pakettreisi tellimuse sihtkohaga Bulgaaria, Kuldsete Liivade keskus.

Turistid uskusid, et saavad 26. augustist kuni 2. septembrini planeeritud reisil elada neljatärnihotellis. Kohale jõudes majutati osa reisijaid hoopis soklikorrusel asuvatesse ruumidesse, kus mööbel oli katkine, kapi tagaküljel peitusid hallituse jäljed ja dušisegisti oli räpane. Laealustest akendest paistsid vaid betoonist piirded, tõrvapapiga kaetud katus ja suitsukonid.

Baltic Tours teatas tarbijakaitseametile ja komisjonile, et nende firma oli üksnes vahendaja, reisikorraldaja aga Tez Tour OÜ, kes sõlmis klientidega ka pakettreisilepingud. Tez Tour  vastas tarbijakaebuste komisjonile, et reis ei vastanud lihtsalt turistide subjektiivsele ettekujutusele ning selle eest ei saa korraldaja vastutada. Hotelli mugavusklassiks oli märgitud «economy» ehk säästlik ning neile tingimustele olid hotellitoad reisikorraldaja kinnitusel ka vastanud.

Kliendid leidsid, et neile ei selgitatud väljendi «economy» tähendust. Samuti puudus arvetel viide, millised on mugavusklassi tingimused.

Komisjon otsustas, et turismifirmad on vähese selgitamisega rikkunud reisijate põhiõigusi ning klientidele tuleb tagastada pool makstud reisitasust. Pakettreisi eest tasus üks klient 1597 eurot, teine 1492 eurot.

Märksõnad

Tagasi üles