Lugeja küsib: kas reisikindlustus korvab äraantavast pagasist varastatud esemed?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Pagasitöötlemise liin.
Pagasitöötlemise liin. Foto: Toomas Huik / Postimees

Tarbija24 lugeja soovib teada, kas reisikindlustus korvab ka selle kahju, kui inimese check-in´is äraantud pagasist on lennu midagi ajal varastatud.

«Mis juhtub siis, kui saan küll kohvri kätte, aga sees enam mõnda eset ei ole?» küsis ta.

Vastab Salva reisikindlustuse osakonna juhataja Epp Ulfsak:

Pagasikindlustus katab pagasist kaotsiläinud esemete väärtuse, seda ka lennureisi vältel. Juhtum peab olema kindlasti registreeritud lennujaama pagasiteeninduses. Esemed nagu isiklikud dokumendid, käekellad, võtmed ja elektroonilised seadmed (foto-, video-, audiotehnika, arvutid ja nimetatud seadmete lisaseadmed) peavad olema käsipagasis.

Vastab If kindlustuse tootejuht Terje Rabe:

Kui pagas on antud üle transpordiettevõttele, siis on see nende vastutusel. Kui inimene saab pagasi kätte ja see on rikutud, midagi varastatud vms, siis on inimesel õigus nõuda kahjutasu vedaja firmalt. Tavaliselt midagi ka makstakse. Reisikindlustus katab selle osa, mida ei kata transpordiettevõte.

Tagasi üles