Lugeja küsib: miks Tallink inimesi nöörib?

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinki ja Viking Line´i reisilaevad.
Tallinki ja Viking Line´i reisilaevad. Foto: Toomas Huik / Postimees

Tarbija24 lugeja Egle soovib teada, miks Tallinki reisilaevade piletid Tallinna ja Helsingi vahel nõnda kallid on.

«Olen ise Tallinki kuldklient, kuna tihe sõitmine Eesti-Soome vahet seda nõuab ning kahjuks on pidevalt just Tallinki laevad sobivate väljumisaegadega. Pean aga töö tõttu alati autoga üle minema, seega uurin väga pingsalt hindu ning viimasel ajal on autoga minek nii suur luksus, mida paljud endale lubada ei saagi. Ainuüksi reisijapilet on nii kallis, et võtab mõtlema,» kirjutas Egle.

Ta jätkas: «Seetõttu eelistame viimasel aastal juba väga tihedalt Viking Line`i, millega saame mugavalt üle mere sõita. Vahepeal saame kahe inimese piletid ja veel auto kõigest 39 euro eest! Ja seda olles ainult Viking Club`i klient, mitte mingi kuldklient. Tallink üllatab enda kliente samuti mesimagusate hindadega (kaks inimest ja auto on 188 eurot!) Viking Line´i piletid on vähemalt kolm korda odavamad.»

Vastab Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne:

Antud võrdluste näol on tegemist muidugi äärmuslike näidete toomisega, mida ei saa tuua igapäevastena – kui broneerida reis mõnevõrra varem (mitte samal päeval) ning eelistada väiksema nõudlusega reisiaegu, seda soodsam on pilet.

Tallinki uus online-broneerimissüsteem annab klientidele võimaluse leida neile sobivaim väljumine nii aja kui ka hinna poolest. Näiteks järgmisel nädalal algab Tallinnast Helsingisse sõites reisijapileti hind  17 eurost ja sõiduauto hind alates 16 eurost üks suund.

Kuna soovime arendada jätkusuutlikku ettevõtlust, millega pakume reisiteenuseid ja kvaliteetseid laevu oma reisijatele ka aastate pärast, peavad kulud ja nende tõus kahjuks kajastuma ka piletihinnas. Kütuse- ja paljude teiste kulude tõus ei jäta kahjuks puutumata ka piletihinda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles